Biologische webwinkel met een eerlijke prijs
Online besteld en in heel Nederland bezorgd
Particulieren: gratis bezorging bij een bestelling boven €125

Klantenservice

Heeft u een vraag?

Kijk bij Veelgestelde vragen of stuur een e-mail naar onze klantenservice: klantenservice@ekokopen.nl.

U kunt ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: 085 0070147. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 19.00 uur.

 

Heeft u een klacht?

EKOkopen.nl handelt alle bestellingen met veel zorg af. Indien het toch voorkomt dat u een klacht hebt over een product van een van de leveranciers, over het transport, de service of een andere klacht, dan kunt u dit onderbouwd op verschillende manieren aan ons kenbaar maken. 

Per e-mail: klantenservice@ekokopen.nl

Telefonisch: 085 0070147 (ma/vr 9.00 - 19.00 uur).

Per brief: Postbus 95027, 1090 HA Amsterdam

Omdat EKOkopen.nl lid is van Thuiswinkel.org kunt u zich ook wenden tot de geschillencommissie Thuiswinkel.

Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag, telefoon  070 - 310 53 10 (www.sgc.nl).

Termijnen

Wij zullen elke klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen. Wanneer directe beantwoording niet mogelijk is, zenden wij u een ontvangstbevestiging. Wij streven ernaar elke klacht zo spoedig mogelijk te hebben afgehandeld, doch uiterlijk binnen 10 werkdagen. Indien dit door een externe oorzaak niet lukt, stellen wij u hiervan binnen deze termijn in kennis met een indicatie van een nieuwe termijn waarin wij verwachten de klacht af te handelen.

Wij streven ernaar elke klacht naar tevredenheid van onze klanten af te handelen. Wanneer wij de klacht niet in onderling overleg kunnen oplossen, wijzen wij u op de geschillenprocedure van de Thuiswinkelorganisatie.